|
20.09.09 |
September 23 - the Creativity of Urban Life's Jagged Edges - Blair A. Ruble at NaUKMA
Центр візуальної культури Національного університету Києво-Могилянська академія
Київський проект Інституту Кеннана
23 вересня 2009 року
Інавгураційна лекція із серії публічних лекцій у рамках Лабораторії Урбанізму, спільного проекту Центру візуальної культури та Інституту Кеннана
Др. Блер Рубл
Міжнародний Центр підтримки науковців імені Вудро Вільсона (Вашингтон, ОК, США)
The Creativity of Urban Life's Jagged Edges
(Про що може розповісти Історія Однієї Вулиці?)
Др. Блер Рубл, директор Програми Компаративних Урбаністичних Студій Інституту Кеннана, є автором трилогії, де досліджується історія і доля міст російської провінції у 20 ст.: Leningrad: Shaping a Soviet City (University of California Press, 1990); Money Sings! The Changing Politics of Urban Space in Post-Soviet Yaroslavl (Woodrow Wilson Center Press and Cambridge UP, 1995); та Second Metropolis: Pragmatic Pluralism in Gilded Age Chicago, Silver Age Moscow, and Meiji Osaka (Woodrow Wilson Center Press and Johns Hopkins UP, 2001); а також праці Creating Diversity Capital: Transnational Migrants in Montreal, Washington, and Kyiv (Woodrow Wilson Center Press and Johns Hopkins UP, 2005), де аналізується цілий спектр змін у таких містах, як Мон(т)реаль, Вашинґтон та Київ, спричинених нещодавньою появою там величезних транснаціональних спільнот.
Англійською мовою
Початок о 15.30
Центр візуальної культури
Національний університет Києво-Могилянська академія
Староакадемічний корпус, 1 поверх
вул. Сковороди, 2
|
|
|
|
|
1615 - Kyiv-Mohyla brotherhood school, later turned into Collegium, was founded
2012 - NaUKMA is a classical university with six faculties (Humanities, Social Sciences, Law, Economics, Computer Sciences, Natural Sciences). During the twenty years since its re-establishment, Academy has initiated reforms in higher education, was the first university in Ukraine to introduce the bachelor, master and PhD programs, a curriculum in Liberal Arts Education, and a system of entrance tests
|
|
|
|
|