 |
13.09.21 |
КОМУНІКАЦІЇ В ДЕМОКРАТИЧНОМУ ВРЯДУВАННІ: ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ і ЯК ЦЬОМУ НАВЧИТИ, ДОСВІД США і КРАЇН ЄС
Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича, НаУКМА (Україна) і Університет Індіана (Блумінгтон, США) запрошують долучитися до онлайн дискусій:
17 вересня 2021 р., 17:00 (за Києвом) – про особливості і виклики провадження комунікацій у суспільному секторі в США і країнах ЄС
24 вересня 2021 р., 17:00 (за Києвом) – про досвід США і країн ЄС щодо можливих форм і зміст підготовки якісних комунікаційників у суспільному секторі, знань, навичок і компетентностей, очікуваних від таких спеціалістів.
Впродовж останніх років по всьому світу докладається чимало зусиль для покращення процесу і прозорості прийняття державних рішень, а також якісної комунікації цих рішень на міжнародному, національному, локальному рівнях. Теперішня діяльність України щодо реформування сфери державного управління і її децентралізації вимагають, окрім іншого, якісної підготовки чи перепідготовки держаних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, неурядових організацій, котрі залучені до вироблення публічної політики, базованої на доказових фактах. Серед основних навичок, які потребують такі спеціалісти – вміння якісно комунікувати рішення, що приймаються на різних рівнях. Під час двох вересневих дискусій теперішні і майбутні комунікаційники, а також усі зацікавлені, зможуть почути про досвід США та деяких країн ЄС щодо практики і особливостей провадження комунікацій у суспільному секторі; поміркувати, які ж знання і навички мають мати спеціалісти з комунікацій в суспільному секторі і як університети чи інші провайдери підготовки / перепідготовки державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування можуть допомогти виробити цей набір знань, навичок і компетентностей.
Серед учасників дискусій – практики комунікацій у суспільному секторі, представники університетів, які провадять освітні програми з комунікацій у суспільному секторі та стратегічних комунікацій з США та країн ЄС.
Мова подій – англійська без перекладу.
Для долучення до дискусій просимо заповнити реєстраційну форму (буде відкрита до 23:59 15 вересня).
Якщо у Вас виникли запитання, просимо писати на електронну пошту kmsgov@ukma.edu.ua
Події відбуваються в рамках виконання проєкту "University Partnership for Pre-Service Training in Government Communications", виконується за підтримки US Department of State Federal Assistance Award SLMAQM18CA2053.
|

17.06.25 | |
Віртуальна міжнародна мобільність від Justus-Liebig-Universität Gießen
Віртуальна міжнародна мобільність від Justus-Liebig-Universität Gießen- це постійна пропозиція для студентів НаУКМА, які зацікавлені у віртуальному обміні досвідом, та готові...
|
 |
 |
03.06.25 | |
Мобільність до Justus Leibig University Giessen для студентів із спеціальності "Міжнародні відносини"
До 20 червня 2025 року до 18:00 включно відкрита можливість аплікувати до Гіссенського університету (Німеччина).
Кому: бакалаврам та магістрам НаУКМА.
Доступні програми:...
|
 |
22.05.25 | |
Мобільність до Єнського університету
До 25 травня 2025 12:00 року включно відкрита можливість аплікувати до Єнського університету (Німеччина).
Кому: бакалаври, магістри та асріпанти НаУКМА.
Доступні...
|
 |
20.05.25 | |
Мобільність до Institut Supérieur de l’Electronique et du Numérique Campus de Toulon
До 25 травня 2024 року до 18:00 включно можна аплікувати на мобільність до Вищого Інституту електроніки та цифрового навчання, м....
|
 |
15.05.25 | |
Спеціальний проєкт Літня школа Erasmus+ 2025 від Університету Альмерії для викладачів і студентів НаУКМА
Спеціальний проєкт, який організовує Університет Альмерії, Іспанія, цього липня — Літня школа Erasmus+ 2025
З 1 по 31 липня Літня школа...
|
 |
12.05.25 | |
Мобільність до Université Paris-Est Créteil
До 20 травня 2025 року включно відкрита можливість аплікувати до Університету Парі-Ес Кретей (Франція).
Кому: бакалаврам і магістрам НаУКМА.
Доступні програми: Програми...
|
 |
06.05.25 | |
Мобільність до European University Viadrina
До 20 травня 2025 року включно відкрита можливість аплікувати до Європейського університету Віадріна (м. Франкфурт-на-Одері, Німеччина).
Кому: бакалаврам, магістрам та аспірантам...
|
 |
01.05.25 | |
СТИПЕНДІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ НаУКМА, КОТРІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ВІЙНИ ЧИ ПЕРЕБУВАЮТЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ від проекту UA DIGITAL 2025 semester 1
В межах виконання проектів "Ukraine digital: Ensuring academic success in times of crisis", Німецької служби академічних обмінів (DAAD) і за фінансової підтримки Федерального міністерства освіти і науки (BMBF), академічні партнери НаУКМА, Європейський університет Віадріна і Гіссенський університет імені Юстуса Лібіха, Німеччина, нададуть сукупно близько 32 стипендій студентам НаУКМА, котрі потребують особливої уваги і допомоги, зокрема котрі постраждали від повномасштабного вторгнення або перебувають у складних життєвих обставинах...
|
 |
30.04.25 | |
Можливості мобільності викладачів і співробітників НаУКМА до університетів Португалії
До 07 травня 2025 року викладачі і співробітники НаУКМА можуть подати заявку на тижневу мобільність за проектом Erasmus+ KA171, з метою викладання чи стажування, до університетів Португалії, які входять у групу PEERS ...
|
 |
29.04.25 | |
Мобільність до Ягеллонського університету, м. Краків, Польща для студентів і аспірантів ФПвН за підтримки Групи CANPACK
Відповідно до довгострокових планів розвитку Групи CANPACK, а також з метою підтримки українсько-польського академічного обміну, оголошується конкурс на участь у програмах академічної мобільності у Ягеллонському університеті, Краків, Польща, для студентів і аспірантів правничого факультету НаУКМА...
|
 |
|
|
|
|
1615 - Kyiv-Mohyla brotherhood school, later turned into Collegium, was founded
2012 - NaUKMA is a classical university with six faculties (Humanities, Social Sciences, Law, Economics, Computer Sciences, Natural Sciences). During the twenty years since its re-establishment, Academy has initiated reforms in higher education, was the first university in Ukraine to introduce the bachelor, master and PhD programs, a curriculum in Liberal Arts Education, and a system of entrance tests
|
|
|
|
|