Дії описані нижче необхідні лише у випадку, коли по прибуттю в університет партнер студенту необхідно змінити
навчальний план. Причини цього можуть бути різні: дисципліна не відбулась, не встигли записатись, виявилось, що
дисципліна викладається недоступною для студента мовою і т.п. На процес перепогодження навчального плану
Положенням передбачено 60 календарних днів від початку мобільності, тобто від початкової дати,
яка вказана у внутрішніх документах.
План підготовки і підписання документів змін навчального плану під час мобільності
- Заповніть таблицю з дисциплінами, як у прикладі. Детальні відео про погодження дисциплін дивіться за посиланням. Вона
повинна містити як ті курси, які змінились, так і ті, що залишилися без змін.
- Заповніть секцію “During mobility” в документі Learning Agreement. Секція повинна збігатись з таблицею у
попередньому пункті.
- Заповніть форму-відгук про перебування на мобільності. Це не опціональний крок, а
зобов'язання НаУКМА перед партнерами.
- Заповніть форму та у відповідному місці
завантажте таблицю з п.1 та секцію “During mobility”. Таблиця має бути попередньо погоджена з завідувачем
кафедрою (або з деканатом у випадку правничого факультету). На цьому етапі підписів ніяких непотрібно.
- Протягом 7 робочих днів координатор перевіряє надіслану інформацію і формує зареєстований
електронний внутрішній документ змін. Час може бути довшим, у періоди масових звернень студентів (грудень,
січень, червень, вересень), а також якщо студент перед мобільністю не завантажив скани документів до
персональної папки. Будьте готові, до запитань та зауважень з боку координатора та до оперативного їх
виправлення. У випадку, якщо координатор виявить некоректність у погодженні дисциплін і буде потреба
перероблювати таблицю, пункти 1-4 доведеться повторити із заповненням форми повторно.
- По отриманню документа, студент має його підписати і надіслати скан своїм представникам в НаУКМА. Це
можуть бути одногрупники, друзі чи родичі, які допомагатимуть студенту підписувати документи в НаУКМА за
його відсутності.
- Представники друкують документ змін у двох екземплярах і підписують в завідувача кафедрою.
- Далі необхідно отримати підпис керівника відділу міжнародного співробітництва, для цього занесіть документ
в 5-320 в офісні години, їх можна переглянути за посиланням в календарі в слоти з позначкою
"Офісні години", забрати можна
починаючи з наступного дня від того, коли лишили документ в 5-320 в "Офісні години". Отримати
підпис у секції “During mobility” документу Learning Agreement можна
лише на цьому етапі, оскільки окремо без внутрішнього документу змін він не може бути підписаний.
- На останньому етапі представники студента мають отримати підпис декана, після чого документ лишається в
деканаті. Скан підписаного LA представники студента надсилають студенту для звітності перед
університетом-партнером.
ЗАПЛАНУВАТИ ЗУСТРІЧ З КООРДИНАТОРОМ
Сконтактувати з координатором
- Варіант 1 Email
Варіант 1 призначено для будь-яких типів запитань. Зв’язок через електронну адресу int_mobility@ukma.edu.ua є традиційним і найбільш
надійним способом, який можна використовувати, як для коротких, так і для складних запитань.
- Варіант 2 Facebook Messenger
Варіант 2 призначено для коротких запитань, які потребують швидкої відповіді. На Facebook-Сторінці International Outgoing
Mobility Coordinator можна поставити запитання в мессенджері пн-чт 10:00-18:00, пт 10:00-16:45.
- Варіант 3 Індивідуальна оффлайн консультація
Ви можете отримати індивідуальну консультацію за телефоном 044 425 60 33, або безпосередньо у НаУКМА у 5 корпусі, у кабінеті 319 в робочі дні з 11.00 до 18.00.
|